Cílová skupina je pojem úzce spojený s reklamou a marketingem a specifikuje skupinu, typ a charakteristiku lidí, které chceme pomocí té dané propagační aktivity oslovit. Většinou se při specifikaci cílové skupiny pracuje s demografickými údaji, jako je věk, pohlaví, příjem, rodinný stav, náboženství, zaměstnání, vzdělání, bydliště, ale třeba i rasa.
Definice cílové skupiny pak může vypadat třeba takto:
1. Muž, svobodný, 28 až 40 let s příjmem 35 tisíc a více, z Prahy, Brna nebo Plzně
2. Žena, vdaná, 20 až 30 let, na mateřské, z Ostravy, Olomouce nebo Opavy
3. Muži i ženy, 65 let a více, v důchodu, celá ČR
Přednáška na téma „Cílová skupina 13-19 let v České republice“:
Související výrazy:
Odkazy, které by vás mohli zajímat: